Geschter woren mer e klengen Ausflug op Leck (Liège) maachen, meng aal zweet Heemecht, et wor schéin erem eng Kéier do ze sin.
Grond wor ower net irgendeng nostalgesch Gefiller des Keier mae d'Biennale de la Photo déi all zwee Joer ass.
D'Thema des Kéier wor "Brasil", waat engerseit iwwerraschend woor, an mech och perplex geloos huet. Biennalen an Festivalen sin eng wonnerbar Geleenheet fir nei Fotografen kennen ze léieren, contemporain Richtungen ze eraanen, an sech een Iwerbleck iwer déi ganz Breed un der Fotografie maachen.
Brasil erfellt des Zieler nemmen zum Deel, op der enger Sait ass en frou, dat den Ophaenker net sou ee Passe-partout Thema ass waat net wiirklech interessant ass an awer den Organisateuren erlaabt immens an d'Breet ze goen an eppes zesummenzebastelen; op der aanerer Sait liicht engem an dat een als Commissaire bei sou engem Thema ziemlech limitéiert ass.
Et woren vill Arbeschten dobai déi mech wikrlech fazinéiert hun, enner aanerem déi formidabel belsch Fotografinnen Felten-Massinger mat hierer Caravana-Obscura.Hier Arbeschten sin grandios, am Senn vum Wuert, Groussformatesch, Panorama, dense an saat. Mat Erschrecken hun ech festgestallt datt meng Panoramaopnahmen vum laeschten Summer onbewosst heivun inspireiert sin an an déi selwscht Richtung gin. Och am MAMAC woren interessant Arbescht, exzellent gemeet, vill schwaarz-weiss, net emmer esou contemporain wéi eigentlech erwaart.
Manner interessant awer woren d'Expo an der Eglise St André (Fou de Balles) an Les Chiroux (Traditions et Modernités), déi zesummengebastelt woren, wou gutt Qualitéit niewt mettelmässegen Arbeschten houngen. Naja.
Et wor e ziemlech Overkill vun Biller, ech gin elo weider net an d'Détailer, gitt iech et nach dese Mount ukucken, et ass bestemmt fir jidfer Goût eppes dobai.